Saturday 15 October 2016

Sveiki gerbiamieji mano knygų skaitytojai ir mano youtube kanalų, o turiu vieną kaip savo vlogą, bei antrą grynai sveikatingumo, žiūrovai. Jei nežinote apie ką šneku, štai du linkai į mano kanalus:
https://www.youtube.com/watch?v=Jz5iQf7_1D0
Mano vlogas. Beje, begalo intriguojanti laida tiems kas domitės mokslu. Kaip visatoje dirba laikas.
https://www.youtube.com/watch?v=N4ImQcfZ1R8
Sveika gyvensena kanalas, kur aš griežiu pagrindiniu smuiku. Čia galite sužinoti intriguojančias naujienas apie mityba ir sveikatingumą aplamai.

Skaitytojams noriu pranešti kad šiandien baigiau rašyti rankraštį „Naujoji Iljada“. Rankraštis perduotas Teresei Guzauskienei redagavimui. Tiesa, turiu nuliūdinti. Nors knyga parašyta jau dabar, prekyboje atsiras tik kitų metų (2017) rudenį. Išleisiu halovyno šventei. Kaip tik, knygoje pilna siaubo elemnetų. Artimiausiu metu žadu numesti čia iškarpą iš rankraščio. Kolkas, palieku trumpą aprašymą:

 „Tokiame Vilniuje, kur laikrodžio rodyklės juda į priešingą pusę, ant laikrodžio matuoklio 66 sekundės ir 13 valandų, kur požiemiuose Velnias verda puotą, danguje naktimis žėri juodoji skylė savo gravitacine jėga pasiglemžianti pasiklydusias žmonių sielas, štai tokiame Vilniuje... šėlsta maniakas žudantis šventus žmones. Jį sustabdyti bando detektyvas Konstantinas padedamas mistinių ir ne tik, sugebėjimų turinti, ragana Valerija. Knygos eigoje Konstantinas suvokia - tikrojo žudiko reikia ieškoti ne Žemėje. Skaitytojo laukia nutrukgalviška kelionė į Dievo karalystę kur autoriaus fantazijos dėka atgija pasakos, bei mitai.  “

No comments:

Post a Comment